MICHAŁ KAWECKI

  1. en
  2. pl
  1. en
  2. pl
  1. en
  2. pl
  1. en
  2. pl

 

Wykonawcy:

Mezzosopran: Kinga Borowska

Flet: Maria Wróblewska

Obój: Natalia Kok

Klarnet: Kamil Leszczyński

Fagot: Kamil Szulc

Waltornia: Fryderyk Bodzianowski

Trąbka: Aleksandra Opłotny

Hafra: Paulina Żurawik

Fortepian: Hubert Miarka

Skrzypce I: Kinga Czech

Skrzypce II: Miłosz Kosmal

Altówka: Aleksandra Pawlak

Wiolonczela: Urszula Markowska

Elektronika: Michał Kawecki

Dyrygent: Michał Śmiechowicz

Libretto: Michał Kawecki

 

MIRIAM

na mezzosopran, zespół kameralny i elektronikę

 

"Miriam" to jeden z najważniejszych utworów, jakie kiedykolwiek napisałem.  Jest to moja kompozycja dyplomowa wieńcząca studia licencjackie
z Kompozycji na Akademii Muzycznej w Łodzi.

Pomysł na przedstawienie kompozycji obrazującej skrajne stany emocjonalne powstał na podstawie przebiegu choroby osoby cierpiącej na schizofrenię paranoidalnąBardzo ważnym aspektem, w tym szczególnym przypadku, było występowanie objawów wytwórczych w oparciu o sferę mistyczną (naprzemienny kontakt z Bogiem i z Szatanem). Na aktualny obraz warstwy tekstu silny wpływ wywarła lektura pamiętników schizofrenika, dzięki której mogła zostać wiernie odzwierciedlona problematyka związaną z zaburzeniami zmysłów. W partyturze, tekst został zapisany czterema różnymi czcionkami, aby graficznie podkreślić różnice pomiędzy skrajnymi stanami emocjonalnymi. Po doświadczeniach związanymi z przygotowaniami do prawykonania utworu, wokalistka – Kinga Borowska  – włączyła "Miriam" do swojej rozprawy doktorskiej.

 

MIRIAM

na mezzosopran, zespół kameralny i elektronikę

 

"Miriam" to jeden z najważniejszych utworów, jakie kiedykolwiek napisałem. 
Jest to moja kompozycja dyplomowa wieńcząca studia licencjackie z Kompozycji na Akademii Muzycznej w Łodzi.

Pomysł na przedstawienie kompozycji obrazującej skrajne stany emocjonalne powstał na podstawie przebiegu choroby osoby cierpiącej na schizofrenię paranoidalną Bardzo ważnym aspektem w tym szczególnym przypadku było występowanie objawów wytwórczych w oparciu o sferę mistyczną (naprzemienny kontakt z Bogiem i z Szatanem). Na aktualny obraz warstwy tekstu silny wpływ wywarła lektura pamiętników schizofrenika, dzięki której mogła zostać wiernie odzwierciedlona problematyka związaną z zaburzeniami zmysłów. W partyturze, tekst został zapisany czterema różnymi czcionkami, aby graficznie podkreślić różnice pomiędzy skrajnymi stanami emocjonalnymi. Po doświadczeniach związanymi z przygotowaniami do prawykonania utworu, wokalistka – Kinga Borowska włączyła "Miriam" do swojej rozprawy doktorskiej.

 

MIRIAM

na mezzosopran, zespół kameralny
i elektronikę

 

"Miriam" to jeden z najważniejszych utworów, jakie kiedykolwiek napisałem.  Jest to moja kompozycja dyplomowa wieńcząca studia licencjackie z Kompozycji na Akademii Muzycznej w Łodzi.

Pomysł na przedstawienie kompozycji obrazującej skrajne stany emocjonalne powstał na podstawie przebiegu choroby osoby cierpiącej na schizofrenię paranoidalną Bardzo ważnym aspektem w tym szczególnym przypadku było występowanie objawów wytwórczych w oparciu o sferę mistyczną (naprzemienny kontakt z Bogiem i z Szatanem).
Na aktualny obraz warstwy tekstu silny wpływ wywarła lektura pamiętników schizofrenika, dzięki której mogła zostać wiernie
odzwierciedlona problematyka związaną
z zaburzeniami zmysłów.
 W partyturze, tekst został zapisany czterema różnymi czcionkami, aby graficznie podkreślić różnice pomiędzy skrajnymi stanami emocjonalnymi.
Po doświadczeniach związanymi z przygotowaniami do prawykonania utworu, wokalistka – Kinga Borowska włączyła "Miriam" do swojej rozprawy doktorskiej.

 

MIRIAM

na mezzosopran, zespół kameralny i elektronikę

 

"Miriam" to jeden z najważniejszych utworów, jakie kiedykolwiek napisałem.  Jest to moja kompozycja dyplomowa wieńcząca studia licencjackie z Kompozycji na Akademii Muzycznej w Łodzi.

Pomysł na przedstawienie kompozycji obrazującej skrajne stany emocjonalne powstał na podstawie przebiegu choroby osoby cierpiącej na schizofrenię paranoidalną Bardzo ważnym aspektem w tym szczególnym przypadku było występowanie objawów wytwórczych w oparciu o sferę mistyczną (naprzemienny kontakt
z Bogiem i z Szatanem).
Na aktualny obraz warstwy tekstu silny wpływ wywarła lektura pamiętników schizofrenika, dzięki której mogła zostać wiernie
odzwierciedlona problematyka związaną z zaburzeniami zmysłów. 
W partyturze, tekst został zapisany czterema różnymi czcionkami, aby graficznie podkreślić różnice pomiędzy skrajnymi stanami emocjonalnymi.
Po doświadczeniach związanymi
z przygotowaniami do prawykonania utworu, wokalistka –
 – Kinga Borowska włączyła "Miriam"
do swojej rozprawy doktorskiej.

 

Social media